Zobrazit všechny kategorie

Jak probíhá reklamace?

Před uplatněním reklamace vašeho produktu doporučujeme daný problém s námi konzultovat na telefonním čísle (+ 420) 724 110 090 nebo na emailové adrese info@misda.cz

POKUD SE S NÁMI PŘEDEM DOHODNETE, NECHÁME VÁM PŘIPRAVIT NOVÝ BALÍČEK A PŮVODNÍ OBJEDNÁVKU SI KURÝR OD VÁS PŘEVEZME, JAK VÁM BUDE DORUČOVAT BALÍK NOVÝ.

 

Dále prosím nezapomeňte problém písemně popsat a připsat vaše jméno, adresu, datum a číslo objednávky, telefonní a emailový kontakt.

Alternativně si můžete reklamovat výrobek ace kurýrem či poštou. Produkt pošlete s textem "Reklamace" na adresu:

Misda s.r.o. (obchodní areál Sapa, budova A5)

Libušská 319/126
Praha 12 - Libuš
142 00, Česká republika

Produkt zaslaný na dobírku nepřebíráme. Doporučujeme si zaslaný produkt pojistit.

 

** Všechny reklamace se řídí reklamačním řádem a obchodníma podmínkama.

 

Reklamační řád

Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je udána u každého zboží v katalogu.

Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo upravováno či opravováno
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem

Abychom Vám mohli v tomto eshopu nabídnout kvalitní služby a pokročilé funkce, využíváme cookies.

Rozumím