Před uplatněním reklamace vašeho produktu doporučujeme daný problém s námi konzultovat na telefonním čísle (+ 420) 728 545 668 nebo na emailové adrese info@misda.cz.
POKUD SE S NÁMI PŘEDEM DOHODNETE, NECHÁME VÁM PŘIPRAVIT NOVÝ BALÍČEK A PŮVODNÍ OBJEDNÁVKU SI KURÝR OD VÁS PŘEVEZME, JAK VÁM BUDE DORUČOVAT BALÍK NOVÝ.
Dále prosím nezapomeňte problém písemně popsat a připsat vaše jméno, adresu, datum a číslo objednávky, telefonní a emailový kontakt.
Alternativně si můžete reklamovat výrobek ace kurýrem či poštou. Produkt pošlete s textem "Reklamace" na adresu:
Libušská 319/126
Praha 12 - Libuš
142 00, Česká republika
Produkt zaslaný na dobírku nepřebíráme. Doporučujeme si zaslaný produkt pojistit.
** Všechny reklamace se řídí reklamačním řádem a obchodníma podmínkama.
Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je udána u každého zboží v katalogu.
Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy: