Zobrazit všechny kategorie

Jak probíhá reklamace?

Před uplatněním reklamace vašeho produktu doporučujeme daný problém s námi konzultovat na telefonním čísle (+ 420) 724 110 090 nebo na emailové adrese info@misda.cz.

 

Dále nám prosím nezapomeňte problém písemně popsat a připsat vaše jméno, adresu, datum a číslo objednávky, telefonní a emailový kontakt.

Dále si můžete vybrat jednu z následujících možností:

1. Osobní reklamace

Doneste výrobek do jednoho z našich distribučních center, nejlépe do Obchodního areálu v pražské Libuši.

Nezapomeňte prosím informace potřebné k identifikaci vaší objednávky.

* V případě doručení do sídla naší firmy dojde k prodloužení doby vyřízení reklamace z důvodu dodatečné přepravy.

 

2. Reklamace kurýrem či poštou

Pokud jsou pro vás naše distribuční centra příliš vzdálená, můžete produkt poslat kurýrem či poštou.

Nezapomeňte nám prosím problém písemně popsat problém a připsat vaše jméno, adresu, datum a číslo objednávky, telefonní a emailový kontakt.

Produkt pošlete s textem "Reklamace" na adresu:

Misda s.r.o.

Sluneční náměstí 2561/3
Praha 13 - Stodůlky
158 00, Česká republika

Produkt zaslaný na dobírku nepřebíráme. Doporučujeme si zaslaný produkt pojistit.

 

** Všechny reklamace se řídí reklamačním řádem a obchodníma podmínkama.

 

Reklamační řád

Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je udána u každého zboží v katalogu.

Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době
- zboží bylo upravováno či opravováno
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem